Sok olyan edzőt ismerek, aki arra panaszkodik, hogy egy másik, edzőként sokkal tehetségtelenebb kolléga, sokkal több tanulóval dolgozik, mint ő. A tapasztalatom az, hogy ilyenkor gyakorta az a helyzet, hogy az a másik kolléga valamit mégis jól tud, mert jó lenne hentesnek, autószer
Mi ez a valami?
Nos, ez a kevésbé tehetséges/tanult kolléga bizony remekül épít kapcsolatot, visszahívja a klienst, ha keresi, megkérdezi tőle, hogy milyen volt a napja, emlékszik a nevére, de még a kutyája nevére is.
Sőt.
A vele való munka egésze élmény annak ellenére, hogy semmi különös nem történik az egész edzésen. Az emberek – hacsak nem alapvető fogyasztási cikkekről van szó – szívesebben vesznek bármit emberektől. Úgy vagyunk kitalálva, hogy az emberek az embereket vonzzák, mert mindig is közösségben éltünk. Ez nem lesz soha domináns az otthon edzek megoldás, mert egy idő után a sportoló a motivációját veszti. Még alapvető fogyasztási cikkek esetén szívesebben vásárolsz abban a kisboltban kenyeret, tejet, vajat, ami ugyan talán kicsivel drágább, mint a Lild mondjuk, de az eladó kedves, akár a neved is ismeri. Kapcsolat. Közösség. Élmény.
Minden egyes multinacionális cég, amely a kereskedelemben dolgozik tudja ezt. Amikor az HBO-nál dolgoztam, nem véletlen, hogy két dolog volt iszonyatosan fontos. Ki az HBO arca, akivel a vevő azonosítja a márkát. És kik a üzletkötőink, akik hihetővé teszik az üzenetet. A kérdés tehát az, hogy te hogyan lehetsz képes élménnyé tenni nem csak magát az edzést, minden aspektusát a veled történő kapcsolatnak.
A teljes tartalom megtekintéséhez kérjük, jelentkezz be!
Bejelentkezés