Warrior Diet 1. resz

Warrior Diet 1. resz

Sokan kerdezik, hogy mikeppen kellene enni. Nos, erre nem tudok jo valaszt, es nem azert, mert nem vagyok dietetikus, hanem mert ami jo nekem, nem feltetlenul jo neked is.

Alapvetoen ket etkezesi modszer van, amit tobb honapon at kovettem. Az egyik a Warrior Diet, a masik Precision Nutrition. Ha nem birod a napi egy kajat, PN. Ha birod – WD.

Ha ossze kellene hasonlitanom a ket rendszert – vagy a WD-t barmely olyan rendszerrel ahol napi 5-6 etkezest kell csinalni – akkor mindenkeppen a kenyelmet emelnem ki. Ha sikerult a WD-t elkezdeni, azt veszed eszre, hogy valami eszmeletlenul sok idod van. Igen, amit eddig az etel megszerzesere, magara az evesre es a eves utani emesztesi idoszakra szantal, nos az mind a tied. Szamolj utana, ha csak 5 alkalommal eszel, alkalmankent mindegyik csak 20 percet vesz igenybe, az ugye 100 perc. Nocsak, nyertel tobb, mint masfel orat…:)

A dolog amugy viszonylag egyszeru. Az etkezesed ket periodusra oszthato. Kontrollalt bojt es kontrollalt tuleves. A nap nagyobbik reszeben – tehat delutan 16-18 oraig az elso szakasz ervenyes. Utana a masodik. Majd ahogy az ember NAGYON bekajalt, ujra az elso. Es igy tovabb.

Nezzuk a tobbi elonyt.

Olcsobb, mint napi otszor enni – hat, ehhez nem kell agysebesznek lenni, igaz?

Ha egyszer eszel naponta, megvalogatod, mit eszel – logikus nem?

Rengeteg energiad van – de tenyleg. Ezt magamon is eszrevettem.

Es akik edzenek – Persze a WD alapvetoen azoknak szol, akik NEM vegeznek komoly edzesmunkat, tehat jogos az a kerdes, hogy mi van a kozepes vagy eppen magas intenzitasu edzest vegzokkel. A szabalyok egyszeruek. Edzes utan enned KELL. Mondjuk 30 gramm tejsavo vagy kazein protein, es 30-40 gramm zabpehely. Vagy eppen rizs es tojasfeherje, hasonlo mennyisegben es aranyban.

Es ha megehezek – megtortenik. Az elso valasztas a gyumolcs. Jon a nyar, eper, malna, esetleg cseresznye jo valasztas. Egy alma esetleg. A masodik lehetoseg – natur joghurt, sajt. Szenhidrat? Majd este…:) Akkor sem sok.

Senkit sem beszelek ra egyikre sem. De ha donteni akarsz, nezz jobban korul, merlegelj, es tervezz.

Aki nem tervezi a sikert, az megtervezte a sikertelenseget.

Egy plusz megjegyzes. Sok olyan gurut lathatsz, aki jol megmondja azt, mit kellene csinalni. Pszichologusok, akiknek szetesett a csaladjuk, orvosok, akik dohanyoznak, edzok, akik kozel sincsenek jo formaban. ( Persze az orok ellenpelda Szechy Tamas, akinek nem kellett egy hosszt sem usznia, hogy zseni legyen…) De azert hadd tegyem be Ori kepet, aki a WD rendszer megalkotoja. A kepen 56 eves…

Plusz es plusz megjegyzes. Ha szemelyi edzot keresel nezd meg az edzot. Es nezd meg azokat akiket edz.

cftabs.jpg

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook