A tegnapi videóhoz…

A tegnapi videóhoz…

Az idei terveim főleg az erőről, és csak mérsékelten az erő-állóképességről szólnak. Ez természetesen automatikusan azt jelenti, hogy a súlyom szépen el is indul majd felfelé. Ez egy normál adaptáció, és megint jó bizonyítéka a SAID alapelvnek. Emlékszel, a tested ahhoz a terheléshez adaptálódik, amit végzel.

A kérdés mindig az, hogy az adaptáció jó vagy rossz. Egész nap az irodában a monitor előtt ülve is lezajlik az adaptáció, ami ugyan szükséges de korántsem hasznos. Amit napi 4-8 órában végzel, abban abszolút professzionális leszel, úgy is mondhatnám, hogy elit atléta. Tehát az adaptáció bekövetkezik, ha akarod, ha nem. Az edzéseid egyik legfontosabb célja az, hogy az adaptáció pozitív legyen. A kulcs tehát ez: az adaptáció mindenképpen bekövetkezik, a cél az, hogy az adaptáció pozitív legyen…

Megjegyzés: a tegnapi videóban nem az tetszik, hogy kiment a súly. Sokkal jobban tetszik, hogy a push press amúgy nem sikerült – 0:15 – és onnan erőből ment ki, és az egész erő rész 3 másodpercet vett igénybe, ami megint beszédes… Minden push press esetén ez technikai hiba, és most is. Viszont az, hogy a beragadt push presst erőből sikerült menteni ekkor súly esetén, majd a 60 kilót nem a mellre ejtettem, hanem “lehúztam” rögzítésbe azt mutatja, hogy szépen jön az erőm…

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook