1/3 TGU

1/3 TGU

Annak meg mi értelme, igaz? Ha már eddig eljutottam, nem igaz, hogy innen nem megyek tovább. Biztos vagyok benne, hogy megy…de minek, ha nem szabályos. És egyébként is, hol az 1/3 vége, igaz?

Az 1/3 TGU fekvő helyzetből indul.
– Gurulás a súlyhoz
– Visszagurulás a súllyal, a súlyt tartó kéz a bordaíven
– A súly kinyomása
– Azonos oldali láb felhúzása, térd a plafon felé mutat
– Tenyérre fel, könyökön át
– Csípő az égben
És innen vissza. A súlyt végig nézd.

1. Ha az FMS teszt bajt jelez a vállad mobilitásával, akkor a súlyt nem igazán jó ötlet a fejed fölé emelni, lendíteni, nevezzék a gyakorlatot bárhogy. Így a teljes TGU kiesik, hiszen a maradék 2/3-ban pontosan ezt tennéd, a súlyt fej fölé emelnéd. De az 1/3 is elég kihívás…

2. Ha A gyakorlataid során azzal szembesülsz, hogy a nyújtott lábad a levegőben kalimpál a gyakorlat elején, akkor ne is menj tovább, mert:
a. nagy súlyt használsz
b. mindegy mekkora súlyt használsz, a megfelelő izmokat nem vonod be a munkába
Ezért addig ne is erőlködj nagyobb súllyal, amíg egy kisebb súllyal nem megy legalább 3-5 darab 1/3 TGU. Szabályosan. Ilyenkor azt javaslom, hogy a nyújtott láb sarka alá – miközben a lábfej pipál – tégy 2-4 centi magas és közepesen kemény tárgyat, és már a mozdulat elején törekedj arra, hogy a sarkad told el magadtól távolra és nyomd a tárgyat a a súly kinyomásától. És íme, a sarkad lent marad. Gyakorold. A siker nem marad el…

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook