Nagy suly

Nagy suly

Par baratommal szoktunk olyan Pavel zen mondasokat idezni egymasnak, “hogy ha nagy sullyal akarsz nyomni, akkor nagy sullyal kell nyomnod”, meg ilyenek.

Sokan ezt poennak veszik, pedig van am ertelme. Miutan most probalok felkeszulni a Beast Challengre – junius vege – igy igen nagy sulyokkal kell dolgoznom. Es nem csak azert, mert a Beast challenge vegul csak azt jelenti, hogy a 3 gyakorlatbol – pistol, huzodzkodas, military press – egy ismetlest meg kell csinalni. Hanem azert is, mert egyszeruen az idegrendszert is fel kell kesziteni arra, hogy terhelest kap, nem is kicsit.

Ez azt jelenti, hogy jellemzoen ezeknel a gyakorlatoknal 85-95% max 1-2 RM szammal dolgozom, de van olyan gyakorlat is, ami csak azert kerult bele a tervbe, mert szoknom kell a nagy sulyt. Mik ezek a gyakorlatok?

Snatch – 32 kilo alatt nem igazan snatchelek, persze ez azt is jelenti, hogy viszlat a 140 feletti 5 perces eredmenyeknek. Azt gondolom, 135 feletti snatch teszt a 24 kilossal az elitet jelenti, es nem lehet elit szintet teljesiteni ebben is, es a max erot kivani gyakorlatokban. A ciklus vegen amugy a terv az, hogy kezenkent 10-15 snatch menjen 40 kiloval, es 4-5 ismetles 48 kiloval, kezenkent.

Swingek – 40-48 kiloval. Forgatos swing 40-48 kiloval.

Huzodzkodas – most fokeppen 16 es 24 kilos extra sulyokkal dolgozom, letra modszerrel, illetve mivel ez a GTG program resze is egyben, igy nagy gyakorisaggal. A het minden napjan. Keves ismetles, maximum 1-2 letra.

Nyomasok – termeszetesen military press, 32 es 40 kiloval. Side press 32-40 kiloval. Bent press 48 kiloval. 2 hands anyhow…TGU 32-40 es 48 kiloval. BUP 32 es 24 kiloval.

Szoval, jo kis 2 honap van elottem…:)

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook