Mitől lesz jó az edzésed?

Mitől lesz jó az edzésed?

Megfelelő cél, megfelelő terv, megfelelő eszközök
Cél nélkül edzeni hiábavaló tevékenység. A célod legyen reális, de motiváló. A célokat bontsd le részcélokra, amelyek megvalósulását rendszeresen ellenőrízd… A terv azt a célt szolgálja, hogy egyáltalán lehetőséged legyen a céljaid szisztematikus megvalósítására. A megfelelő eszközök pedig esetünkben azok a gyakorlatok, amelyeket az edzéseiden használsz. Mindig maradj az alapoknál. Ne zavarjon meg az, hogy közel 500 gyakorlat van kettlebellre kitalálva.

Az izoláció mítosza
Az edzéseid során az egész tested használd. Csak olyan gyakorlatokat használj, amelyek ennek a kitételnek megfelelnek. A gyakorlataid többségében a súly a földön legyen, és valamely szabott módon a gyakorlat végén legyen a fejed felett. Az élet egyszerű…:) A lehető legtöbbet dolgozz állva. Ha fekvésben kezded is, a cél az, hogy onnan felállj. Az ülve edzésnek nem sok értelme van, ne foglalkozz vele.

Szakszerű betanítás
Ha úgy döntöttél, hogy otthon kívánsz edzeni, tanuld meg az alapokat szakembertől. A youtube nem váltja ki a szakértői segítséget! Az internetről letöltött edzésterv pontosan annyira szól Neked, mint postaládádban talált levélszemét.

Minőség, nem mennyiség
Minden gyakorlatot addig végezz, amíg annak minősége a legközelebb van a 100%-hoz. A minőség rovására ne növeld a mennyiséget.

Karbantartás

Ha nagyobb terhelést kapsz, gyakrabban és szakszerűbben van szükséged arra, hogy megelőző javító munkát, SMR-t végezz. Ha nem tudod mi tegyél, látogass el a www.triggermassage.hu lapra.

FMS
Az edzéseid megkezdése előtt végeztess FMS tesztet.

Étkezés
Tedd rendbe az étkezésed. Ha már annyit szenvedsz, egyél egészségesen.

Edzésnapok
Lassan emeld az edéseid számát fel heti 4-5 alkalomra. Ebből legyen kettő a kiemelt, a többi pedig csak az öröm kedvéért, variációs nap. Ezek legyenek rövidek. Néha fájdalmasan rövidek.

Önismeret
Ismered magad, légy magadhoz őszinte. Jellemzően hamar feladod? Keress egy csoportot, hogy legalább a heti 2 edzésed biztosan meglegyen. Ne bízd a véletlenre.

Edzésnapló
Vezesd…

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook