Edzés és célok…

Edzés és célok…

Továbbra is minden edzésem az unalomig ismételt gyakorlatokat tartalmazza. Még jó, hogy csak olavsni unalmas, csinálni nem…:)

GN – A szokásos mobilizációs blokk, főleg a csípő mobilitás javítása a cél.

Húzódzkodás – egykezes előkészítő gyakorlatok. Törölközővel dolgozom, 3-5 ismétlések karonként, nagy pihenőkkel.

Kézállásban nyomás – elkezdtem az egyik kéz a labdán a másik a talajon variációt. 3-5 ismétlések oldalanként, kifejezetten tetszik!

100 swing – 32kg – egyszerűen nekem ez vált be…:) ( 10×10 kétkezes…)

Nyújtás – angol és francia spárga a cél, a haladás eddig szép…

A július hónap céljai:

– javítani a testkompozíción, beérni 10% testzsír alá

– Angol és francia spárga

– 5 db kézállásban nyomás, támasz nélkül, szabadon…

– javítani az egykezes húzódzkodáson

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook