10 perces snatch teszt

10 perces snatch teszt

Sokan készülnek most erre, és jól teszik, mert ennél gyilkosabb dolog kevesebb létezik, ha tényleg a maxra mész. Azonban ne felejtsd el: a 10 perces tesz sikere részben azon is múlik, hogy a helyes taktikát választod-e.

Én általában az első 5 percben 13-13 ismétlést végzek kezenként. Ha nem jön össze, hagyok tartalékot a 6. percben…
Ez az első 5 percben 130 ismétlést jelent. Menne jelentősen több is – lásd 5 perces teszt – de akkor nem maradna semmi a második 5 percre.
A második 5 percben ezt a taktikát szoktam választani:
10-10 – pihenő
12-12
12-12
11-11 – pihenő
Eddig 220
Utolsó perc: ami csak belefér, és ez nem ritkán 30 darabot jelent, de volt már 35 is…
Ez így 250

A legtöbben ott követik el a nagy hibát, hogy a 8 percig mindent kiadnak magukból, a 9 percben már jelentősen romlik az eredmény és az utolsó percre már csak 10-15 darabot tudnak megcsinálni. Legyél olyan állapotban, hogy a legnagyobb számot az utolsó percre tervezd. Ezt vond le a teljes tervezett eredményből, és terítsd szét az első 5 és a második 4 percen.

Plusz megjegyzés:
Akkor jött a legnagyobb eredmény – betartva a felkészülésemet – amikor a felosztást felírtam egy lapra 3-4 nappal korábban egy lapra, kitettem az edzőterem falára. Tehát már napokkal előtte naponta több alkalommal találkoztam a számokkal. Majd a teszt napján a falra ragasztott tervet nézve csináltam meg a tesztet.

Próbáld ki, talán életed legjobb eredményét fogod hozni. És ne felejtsd el: 200 felett MINDEN eredmény őrült jónak mondható!

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook