Zárt marokerő javitása

Zárt marokerő javitása

A zárt márokerő egyik legjobb fejlesztője a gripper, illetve az ezzel való gyakorlás. Sokan olyannyira komolyan veszik a gyakorlás szót, hogy magukkal viszik a munkába vagy éppen az autójukban tartják a grippert, hogy bármikor gyakorolhassanak. Helyesen teszik…

Mi van, ha megakadsz, és úgy érzed, hogy nem haldsz eléggé gyorsan az egyik méretről a másikra. Erre próbálok most egy remek megoldást kinálni.

Nos, vegyél hozzá egy rövid gurtnit, de ez lehet egyébként egy vastagabb bőrből készült öv is. Ha van hozzá még egy kisebb súlyod, vagy akár egy 8 kilós belled, akkor minden rendelkezésre áll a remek edzéshez. Mi a teendőd?

Az övet, amit használni fogsz, fűzd át a kis bellen.

Ezt tedd fel egy olyan tárgyra, ami kb a térd vagy kicsivel fölötte magasságban van, erre egy ágy tökéletesen megfelel, hiszen a súly elég kicsi ahhoz, hogy ha leejtenéd, ne okozzon kárt.

Nyomd össze tiszta erővel a grippert úgy, hogy a két szár közé beilleszted a szij végét.

Próbáld a súlyt felemelni, és kissé eltartani a testedtől.

Alkalmazz teljes, maximális feszitést.

Ebben a formában megteheted, hogy addig tartasz ki, amig ki nem esik a súly a kezdből, igy nyilvánvalóan rövidebb edzést kapsz, de az sem rossz megoldás, hogy a teljes kifáradás előtt váltasz kezet…

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook