Utazas kozben

Utazas kozben

Ha nem magyarorszagi a celpont ahova az ember utazik – tehat inkabb repulovel megy – de nem is annyira hosszu a tartozkodas, hogy az ember beszerezzen helyben Kettlebellt, a kovetkezoket teheted. En lagalabb is igy szoktam eljarni, ha nem akarok nagyon kihagyni edzest. Mielott azt gondolnad, hogy ilyenkor elmegyek futni, tevedsz…:) Ennel mar jobban kell, hogy ismerj.

Sajat testsuly – mivel ez mindig nalam van, igy egyszeru a dolog. fekvotamasz, guggolas, hindu squat, felules. No meg a jo oreg korrekcios eljarasok, stretcheing, izuleti mobilitas.

Gumikotel – Ez mindig van nalam. Es egyszerre tobb fajta is. Miert?

Szalag –  Military Presshez, guggolashoz szuper, 30-140 kilo kozott gyartjak. En altalaban a sotetkeket viszem magammal. Tul azon, hogy kis helyet foglal a csomagban, elonye meg, hogy ott kovetel meg feszitest toled, ahol a Kbell nem. High tension rules…Tehat remek kiegeszito. Link itt!

Gumikotel – magam inkabb korrekcios gyakorlatokhoz hasznalom. A jo benne az, hogy viszonylag alacsony az ellenallasa a szalghoz kepest, es van fogantyuja. Ha az ember valami targyra fuzi fel – hotelben az agy laba pl – szuper kis korrekcios edzest lehet csinalni. Link itt!

Spri 8-as – Fekvotamaszhoz, uteshez a legjobb dolog. Altalaban a keket viszem magammal, azzal leutni 3×3 percet valami remalom…:) Link itt!

Csak azert mert utazol, ne ess ki teljesen az edzesbol, de ne is legyel az edzes rabja, hogy nem utazol, mert nem tudsz edzeni. Az egyensuly erzekeny, de tudd, hol a hatar. Es mindig keszulj fel arra, hogy valamiert nem tudsz bellhez jutni, es akkor jonnek a kiegeszito megaoldasok, lasd fent.

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook