Turbózd fel a katonai nyomásod…II.

Turbózd fel a katonai nyomásod…II.

Mik azok a hibák tehát, amiket a duplán fogott Kettlebellek javitanak?

Maximális feszités
Hajlamosak vagyunk arra, hogy nyomás közben kioldjunk, vagy már a nyomás elején sem érjük el a maximális feszitést. Ez hiba. Ha duplán fogog a Kettlebelleket, képtelen vagy arra, hogy NE feszits. Egyszerűen lehetetlen. Kénytelen vagy fesziteni, mert különben szétesik a két fogott Kettlebell fül a kezedben. Olyannyira fesziteni fogsz, hogy pár ismétlés után már a teljes kimerültséget fogod érezni.

Helyes tartás
Van, aki hajlamos arra, hogy megtörjön a csuklója a nyomások alatt. Ez magában hordozza a sérülés lehetőségét, amit el kell kerülnöd. A duplán fogott bellek esetén ezt automatikusan el tudod kerülni, mert egyszerűen ebben az esetben kényelmetlen, szinte már fájdalmas a súlyok tartása is tört csuklóval, nemhogy a nyomásuk…

Megváltozott súlyközéppont – nagyobb súly érzete
A két egymáson fekvő súly más furcsaságra is képes. A megváltozott súlyközéppont tréfás dolog, azt fogod érezni, mintha 1o-15 százalékkal nehezebb súlyt nyomnál.

Jobb technika
Az előző pont furcsa módon az általános MP technikádat is javitja, arra kényszerit, hogy még a széles hátizom is dolgozzon. Nem kell elhinned, próbáld ki.

Ez mindig jó lehetőség egy 8 kilós beszerzésére, hogy a feleséged és barátnőd és rávehesd végre az edzésre…

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook