Trukkok

Trukkok

Neha arra van szukseg, hogy az ember uj lokest adjon a fejlodesenek vagy eppen szeretne valtozatosabba tenni az edzest. Ha a military pressben elert eredmeny javitas a cel, ket kedvencem van.

MP – ket suly egyutt: Vegre hasznat veszed a baratnod 8 kilosanak. Ha altalaban 24 kilossal nyomsz es van egy 16 kilosod, akkor fogd ossze batran a baratno 8 kilosat – ez lesz felul – es a 16 kilost. Az, hogy a ket suly egymason fekszik, es megvaltozik a fogas, eltolodik a tomegkozeppont sok egyeb valtozast is okoz. Peldaul lehetetlenne valik az, hogy gyorsan atlepj az alkar-felkar derekszog szakaszon…Ha fejlodni szeretnel, ez a legjobb gyakorlat. Kiiktatja azokat a pontokat, ahol altalaban megall a nyomasod, es arra kesztet, hogy mar a kezdettol add meg a megfelelo sebesseget, ami a teljes kivitelezeshez szukseges.

MP – Talppal felfele– Ha 24-es sullyal dolgozol, menj vissza batran a 16 kilosra. Torekedj arra, hogy akkora sulyt hasznalj, amit mar nem tudsz csak pusztan a fogasod erossege okan megtartani, egy kicsit szukseg legyen a folyamatos egyensulyozasra is. Nem ritka, hogy a 48 kilost megnyomo kollegak mar a 32 kilost sem tudjak ezen a modon kinyomni. Nehez gyakorlat, nem is kezdoknek valo…

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook