Szombat / vasarnap

Szombat / vasarnap

Mindket napon inkabb javito programmal, mintsem a kemeny edzes tervevel vegeztem az edzesem, leven a hetvege inkabb pihenobb szokott lenni, hacsak el nem kap a lendulet.

Szombat
– FMS javitasok, fokeppen vall mobilitas gyakorlatok, csipo mobilitas/stabilitas
– BUP – csak modjaval
– Guggolas ket sullyal a fej felett
– Felulesek sulyokat fej felett tartva. 2×16 kiloval, majd 2×24 kiloval. A cel majd a ket sullyal TGU.
– Clubbell, izuleti mobilitas program
– OTSM, kartyatepes, szoghajlitas

Vasarnap
– FMS javitasok, fokeppen vall mobilitas gyakorlatok
– BUP 16 kiloval
– BUP 2×16 kiloval, ez nem a legjobb a lumbalis szakasznak, de ez egy kisebb suly, ezt meg konnyu megtartani
– 24 kiloval BUP
– 32 kiloval BUP
Ma majdnem kiment 4 ismetles jobbal a 32 kilossal, ez rekord.
Aztan kedvet kaptam a snatchhez, igy csinaltam 7×10 ismetlest, bal kezzel, minimalis pihenokkel. 10×10 volt a terv, de bor kezdett jelezni, igy idoben letettem. Ez is ritka…:)
Clubbell – foleg mill.

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook