Reggeli edzes

Reggeli edzes

100 snatch – 24kg

100 snatch – 32 kg

50 snatch – 24 kg

Total edzesido: 16 perc

Ma lazsaltam egy kicsit. Ugyanakkor jo ideje nem mentem snatchben 32 kilora, ezt most ereztem is. Szabalyosabb volt az ismetlesem, vegre a jobb es bal oldal kozel hasonlo terhelesnel faradt el, ami jelzi, hogy kezd beerni a munkam… Engem zavar, ha a jobb kezem/oldalam jelentosen erosebb, es ezen dolgozom jo ideje.

Ugyanakkor megint kijott, a snatchnel nincs jobb gyakorlat. Egyszeruen annyira teljes testet megmozgato gyakorlat – RKC stilusban – hogy egyszeruen nincs jobb. Jelenleg tobb dan olimpiara keszulo sportolot tettek snatch edzesre, miutan komoly teszteket vegeztek a dan sportorvosok. Uszok, birkozok, judosok es pingpongosok – nem mosolyog – is kaptak a snatchbol rendesen. Mikozben a mi olimpiara keszulo sportoloink gepeken edzenek, tisztelet a kivetelnek…

Ami kiderult, hogy – teljesen atlagembereket vontak be a kiserletbe – hogy a 3 hetes, heti ketszeri snatch gyakorlatok hatasara – alkalmankent kozepesnel magasabb intenzitasu, 10-15 perces edzesek eseten –  a kovetkezo valtozasok jottek letre. Atlagosan 3-4 kilo fogyas, 6 kg novekedes lehuzasban es 5 centi novekedes helybol ugrasban a vertikalis iranyban. Es ugye ez nem specifikus edzes volt.

Ezert volt jo latni a KSI judosait snatchelni a mult heten. Fantasztikus formaban vannak, de sikerult oket is meggyozni, hogy ez egy remek gyakorlat. Nem mertek vitazni…:)

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook