Mai edzés – Ropeworkout…

Mai edzés – Ropeworkout…

A ropeworkout rendszerét pár hónapja vezettük be a judo válogatottnál, és ezt használja ma már Halmi Viktor is, azt gondolom, nem kis sikerrel. Javaslom, ha van helyed és lehetőséged erre, valahogy szoritsd be az idődbe, mert valami eszméletlen terhelést lehet vele elérni. Pár hónapja az RKC instruktoroknak tartottam nyilt szemináriumot, és sokan csak ott szembesültek azzal a borzalmas terheléssel, amit a Ropeworkout jelent.

Ma egy 4xTabata edzést tartottam magamnak, minusz 2 fokban. Utoljára nyáron izzadtam meg igy…A standard ez volt:
– Tabata protokoll, tehat 2o mp aktiv-1omp passziv terhelés. 4 percenként 1 perc szünet.
– Minimum az első 4 blokk alternativ hullámban megy
– A második 4 dupla hullámmal.
– Minimum 28 ismétlés a 2o mp alatt.
– Minimum váll magasságáig jön fel az ököl.
– Bonusz – az utolsó 4 perc csak alternativ hullám.

Kombinált nehézségi fok – 8,5

Mit jelent ez az én olvasatomban?
– A legnagyobb megterhelést okozó gyakorlat az alternativ hullám, ez tehát 1o, maximális pontszám
– A dupla hullám nehézségi foka 8
– A 2o másodperc alatti 28 ismétlés nehézségi foka 8.
– Terhelés jellege az ismétlésszám, kivitelezési magasság és az aktiv-passziv munka alapján 8

Mit mondjak? A végén rendesen készen voltam, a kezem alig birtam felemelni. Ha ma ettem volna bármit, már biztosan kijött volna…

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook