Ilyés Gyula

Ilyés Gyula

Ezt Ilyés Gyula – judo, VI dan – barátom írta, most kaptam:

Kedves Mindenki!

Ilyés Gyula vagyok, 43 éves, judo, és személyi edző.

két éve ismerkedtem meg a Kettlebellel, még nincs egy éve, hogy Lakatos Peti megmutatta a kötéltréninget. Az RKC, a kötéltréning élettani hatásairól nem írok most, mert az egy teljesen külön téma. Írok viszont a saját edzéseimről: általában egy héten 3-4 edzést tudok elvégezni, többre sajnos nincs időm. Az edzések gerincét a kettlebell adja, két éve szerelmes vagyok a szerbe. Variálom a kötéllel, köredzésbe is szívesen beteszem őket. Ezen kívül még meglehetősen nagy számban szoktam húzódzkodást és tolódzkodást is végezni saját súlyommal (130 kg), ill. nehezítéssel – ilyenkor egy 20 kg-ot szoktam magamra kötni. Fekvőtámaszok, speciális judohoz használt húzásokkal szoktam edzéseimet még változatosabbá tenni, és ami elmaradhatatlan a has-, és mély hátizmok erősítése.

Kíváncsiságból csináltam egy felmérést, mennyit nyomok fekve? 215 kg –ig jutottam. OK, gondoltam, de mennyivel szériázhatok?  170 kg: 4-6x, rendben ez egész jó, de mi a helyzet, ha kicsi a súly? 50 kg: 10×50. Megerőltetés nélkül.

Az állóképességem, fogásom erőssége is rengeteget javult. Tényleg nem gondoltam volna! A hát ill. vázizmaim erősebbek, mint valaha.

Mindez 43 évesen, túl öt gerinc, és három lábműtéten, váll-szakadáson.

A lányom (21 éves), a feleségem (44 éves), a feleségem nagy fiai (23, és 18 évesek) mind-mind fertőzöttek már. Elkötelezett girja-hívők.

A tanítványaim lengetik a kötelet: tényleg nagyon jó!

Köszönöm Péter! Köszönöm kettlebell!

Ilyés Gyula

judoedző VI. Dan

Veresi Küzdősport Egyesület

Elnök – Vezető edző

www.judoedzo.hu

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook