Futas – megjegyzes

Futas – megjegyzes

Gyakran kapok olyan leveleket, amelyben a futasrol kerdeznek, meg akkor, hogy szoktam-e futni. Roviden osszefoglalva: Nem, nem szoktam futni. Ha kergetnenek, az mas…:)

Alabb par gondolat a futasrol, amit fokeppen akkor erdemes atolvasni, ha meg raadasul tulsolyos is vagy.

Terheles – eroteljesebb kocogas soran minden lepes alkalmaval a sajat tested 6-szorosanak megfelelo terheles eri az eppen aktiv labat. Ha tehat 80 kilos vagy, az 480 kilo. Erdekes modon futni a fitnesz edzok szerint egeszseges, guggolni pedig nem…

Cipo – sokan ezt helyes cipovalasztassal probaljak kompenzalni. Azonban kevesen tudjak, hogy a sportcipok parnazottsagat a gyartok – fuggetlenul a merettol – minden esetben 72 kilos emberre tervezik. Ha tehat ezen a sulyon tul vagy…Miert, Te azt gondoltad a gyartokat erdekli a terded?

Ha tehat a fittsegedert akarsz futni, gyorsan fejezd be. Ne a fittsegedert fuss, hanem ha mar fitt vagy epitheto be az edzesedbe a futas. Es meg egy megjegyzes: ha valaki azt ajanlja, hogy mindenkeppen fuss 30 percet, hogy idot tolts el a zsiregeto zonaban is, nyugodtan mondd neki csak azt: EPOC.

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook