Edzeni – miért is?

Edzeni – miért is?

Sokan azért edzünk, mert jó. Közben vagy utána – esetleg másnap. De azért ne felejtsük el, az orvosok által javasolt napi séta helyett van jobb választás.

Szeretem, amikor azzal érvelnek, hogy legalább ennyit mozogjon a páciens – de utálom a beteg szót, ha egy orvos ezt használja, nem tudom komolyan venni – mert ez nem optimális megoldás. Nem az…Illetve nem elég! Tudom, hogy bátorság lenne ha az orvos azt mondaná – emelj súlyt. Illetve nem is kellene bátornak lenni, csak olvasni a friss kutatási eredményeket.

Például azt, ahol kiderült – link itt – az erőedzés elképesztő változásokat képes létrehozni, idős embereknél. Nevezetten visszafordítja az idő kerekét.Miután az öregedéssel kapcsolatos kutatás most a mitokondriális DNS mutációt teszi felelőssé – így minden ami ezt a folyamatot megállítja, lassítja esetenként fordít is rajta, érdemesnek találtatik a tanulményozásra. Ez alkalmazói szinten egyszerű – emelj súlyt.

Akit ennél mélyebben érdekel, annak egy link itt, szép hosszú – pdf-ben ingyenesen letölthető cikket is tartalmazva. Aki nem akar vele ennyit molyolni, annak újra – emelj súlyt.

 

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook