5 perc…

5 perc…

Olyan sportolókkal is dolgozva, ahol a közdelem 5 percig tart a Ropeworkout kifejezetten jó megoldás, főképpen a mecsc előtti 2-3 hétben, ahol már nem csak a nagy súlyok használatának visszafogása a cél, de a kondíció megőrzése mellett szükséges a lehető legveszélytelenebb edzésmódszerek bevetése.

A kötél – főképpen az alternatív és a dupla hullám – ebben hihetetlenül nagy segítség lehet. Azonban ez sem hat mindenkire egyformán, ezért számos megoldás létezik arra, hogy valóban ütős legyen az 5 perc.

Jellemzően az 5 perc alatt a 20/10 verziót ajánlom, ahol a 20 mp az aktív szakasz. Kezdetben a passzív szakaszban csak lazán helybenfut az áldozat. Azonban ezt is lehet fokozni….:)
– Az első 3-4 sorozatban erős swinget végeztetek az áldozattal. Ha technikailag helyes a kivitelezés és az FMS teszt is OK, akkor itt még a snatch is belefér. És az utána jövő 6-7 sorozat az, ami agresszív köteles munka.
– A köztes 10 mp alatt guggolásokat végez a kliens, a kötelet közben is erősen markolja, majd a jelzésre ismét belefog az alternatív hullámba.
– A köztes időszakban swing.

Aki életében csinált már valami hasonlót, az nagyjából érzi, mekkora terhelést jelent ez az 5 perc.

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp

Irakozz fel!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatot.

Facebook