ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
- A Szolgáltató adatai:
- Fontosabb fogalom meghatározások:
- Szolgáltató: a szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet. A konzultáció szervezője.
- Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.
- Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás a fogyasztó részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, a fogyasztó pedig megfizeti, vagy vállalja, hogy megfizeti a szolgáltatás ellenértékét.
- Résztvevő: a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe vevő személy, aki részt kíván venni a Szolgáltató által szervezett konzultáción.
- Az Általános Szerződési Feltételek elérhetősége:
- Az Általános Szerződési Feltételek tartalma:
- Az Általános Szerződési Feltételek hatálya:
- A szerződés létrejötte, a szerződés megszüntetése:
- Konzultációs díj:
- Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:
- Fizetési és lemondási feltételek:
- Ha a lemondásra több, mint 5 naptári nappal a konzultáció dátumát megelőzően kerül sor, úgy Szolgáltató a konzultációs díj teljes összegét visszautalja a Résztvevő bankszámlájára.
- Ha a lemondásra több, mint 24 órával (de kevesebb, mint 5 naptári nappal) a konzultáció dátumát megelőzően kerül sor, úgy Szolgáltató a konzultációs díj 50%-ának megfelelő összeget visszautalja a Résztvevő bankszámlájára.
- Ha az időpont lemondására a konzultációt megelőző 24 órán belül kerül sor, Szolgáltató nem téríti vissza a konzultációs díj összegét.
- Teljesítési idő, a szolgáltatás igénybevétele:
- Adatkezelési Tájékoztatás:
- A Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszkezelés:
- a Résztvevő neve, lakcíme,
- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- a Résztvevő panaszának részletes leírása, a Résztvevő által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- a Szolgáltató nyilatkozata a Résztvevő panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Résztvevő aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
- Békéltető Testület, Fogyasztóvédelem:
- a Résztvevő nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
- a Szolgáltató nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
- az illetékes Békéltető Testület helyett kérelmezett Testület megjelölését,
- a Résztvevő álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
- a Résztvevő nyilatkozatát arról, hogy a Résztvevő a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését,
- a Résztvevő nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más Békéltető Testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
- a Testület döntésére irányuló indítványt,
- a Résztvevő aláírását.
- Vegyes és záró rendelkezések:
- Vonatkozó jogszabályok:
- évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
- évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;
- 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.