Reggeli edzés

Felrántás és katonai nyomás 6x5-5 Szakítások 40 kg - 10-10, 8-8, 7-7 = 50. 32kg dead snatch - 2x5-5 32kg hang snatch - 2x5-5 40kg hang snatch - 2x2-2 SMR, nyújtás

Esti edzés

Mivel este még volt energiám, így beiktattam egy extra katonai nyomás részt. 32 kilóval kizárólag egy ismétléseket, nagyon szabályosan, kisebb pihenőkkel, amolyan GTG jelleggel... Utána rövid izometrikus edzés.

Dan John

Aki ismeri, annak nem kell bemutatni. Ha beszélsz angolul, és tudsz rendelni az amazon.com-ról, vedd meg az új könyvét. Dan John RKC TL, ami azért roppant kellemetlen, mert én is TL vagyok, de azért micsoda különbség...de remélem egyszer tudok majd annyit, mint Dan...nem vicc.

Reggeli edzés

MP 40 kilóssal edzettem, 5x2-2 volt a mai penzum. A cél továbbra is az 5 folyamatos nyomás ezzel a súllyal. Goblet squat 32 kg. Bemelegítés volt igazán a pistolhoz, de azért ennél jobb gyakorlat aligha van a csípő lazításához. Pistol 40 kilóig mentem fel. 32 kilóval ment a pistol, rögzítés...