Megsérülni sosem kellemes, de korántsem jelenti azt, hogy mindennek vége. Amikor nekem kell szembesülnöm a korlátaimmal, nagyjából ezt a folyamatot követem.

1. Helyes hozzáállás. Kövesd a szakember utasításait.

2. Ismerd meg az ellenséget. Olvasd el amit a sérülésedről fontos tudni, hogy pontosan értsd, mik a lehetőségeid.

3. Keress valakit, aki hasonló szituációt sikeresen kezelt. Szükséged lesz egy kis bátorításra.

4. Van, amit talán sérülten is gyakorolhatsz. Marokerő, Hasüregi nyomás gyakorlása, farizmok bevonása a feszítésbe – gyere ki erősebben a sérülésdből, ha lehetséges.

5. Ha nem tudsz mozogni, tudsz-e izometrikus gyakorlatokat végezni.

6. Ha tudsz mozogni – melyek a legbiztonságosabb mozgások, és melyek ezen belül is a leginkább hatékonyak?

7. Legyenek támogatóid – szükséged lesz rájuk.

8. Mentális edzés? Egy készség, amit érdemes fejlesztened.

9. Ha kevesebbet mozogsz, módosítsd az étkezésed.

10. Aludj.

11. Igyál elég vizet.

12. Érd utol magad – olvass, tanulj, tervezz.

13. Lelki béke. Minden okkal történik. Ha hiszel benne, imádkozz.