Kifejezetten régen végeztem kettlebell szakítást, ennek megfelelően nem is vártam tőle nagy csodát. Miután a 24 kilós bellel aligha tudok javítani az eddigi csúcsomon, viszont a nehéz szakítás mindig is fel tud pörgetni, az elmúlt hetekben szándékosan úgy végeztem az edzéseim, hogy fokozatosan rávezessem magam a nehéz szakításra. Jelenleg egy 32 kilós áll a rendelkezésemre, így ezzel vagyok kénytelen dolgozni.

Nehéz swingekkel és high pullokkal telt a mögöttem lévő 5 hétből az első három, ahol a mennyiség másodlagos volt, a minőség annál inkább a középpontban volt. A sok kézállásban nyomás elég erőt és stabilitást adott a vállamnak, a PM pedig remekül mobilizálta a thorakális szakaszt, ez azért bíztató volt.

A mai gyakorlásom során 9×10-10 szakítást végeztem 32kg bellel, ami azért már az “alakul” kategória, és nem fáradtság miatt hagytam abba, hanem mert nem akartam lenyúzni a bőrt a tenyeremről.

A cél természetesen újra nem a több lesz, hanem a nagyobb súllyal szakítás, egészen a 48kilóig fel, miközben a testsúlyomat 75-76 kiló környékén tervezem megállítani.