Mai edzés – szombat

Ropeworkout

4×3 perc
Alternatív hullám/árnyékolás – 15/15 mp

3×3 perc
1 perc alternatív hullám – 1 perc 50 kg homokzsák felrántás – 1 perc alternatív hullám

1×3 perc
1 perc alternatív hullám – 1 perc 50 kg homokzsák felrántás és fej fölé nyomás – 1 perc alternatív hullám

A 3 percek között 1 perc pihenő…

Most mit mondjak? :)

Megjegyzés:
A kevert 3 perces szettek – homokzsák, kettlebell swing stb – hihetetlen nehézségi fokot adnak a gyakorlatnak. A fél perc alternatív hullám – csapásszám kezenként 38-43 – és a saját testsúly felénél nagyobb homokzsák felrántása fél perc alatt – 5-8 db – halálos kombináció…

Hozzászólás

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

*


seven + 7 =

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>