Reggeli edzés – RW

Számos lehetőséget rejt magában a Ropeworkout, lássuk a mai variációkat. A mait is fogvédő használatával nyomtam végig…

6×3 perc, 1 perces szünetek – főképpen alternatív hullám.

Első 3 perc – 20mp-10mp arány, nagy intenzitás- alternatív hullám.

Második 3 perc – 20mp-10mp arány, nagy intenzitás, a 10 passzív időszakban kötél a kézben, arcmagasságban a kézfej- alternatív hullám.

Harmadik 3 perc – 20mp-10mp arány, nagy intenzitás, a 10 passzív időszakban kötél a kézben, arcmagasságban a kézfej- alternatív hullám.

Negyedik 3 perc – 20mp-10mp arány, nagy intenzitás, a 10 passzív időszakban kötél a kézben, arcmagasságban a kézfejek, és a kötelet fogva első és hátsókezes egyenesek- alternatív hullám.

Ötödik 3 perc – 1,5 perc alternatív, 0,5 perc ütés kötéllel, 1 perc alternatív.

Hatodik 3 perc – 3 perc egyben, dupla hullám.

Roppant jó modellezte azt a terhelést, amit a váll – de az egészt test is -  érez menetről menetre. Ha MMA felkészítést végeznék, akkor 5 percesre venném – mondjuk 2x – és lenne benne 2×1 perc homokzsák felrántás, zercher guggolás, esetleg 1-1 TGU homokzsákkal, és nagyon durva iramban alternatív és dupla hullám, a rövid passzív időszakban pedig vagy árnyék a kötéllel, vagy csak a kötél tartása. A fogvédő alaptétel, hiszen a fogvédő olyan mértékben tesz szükségessé egy egészen másfajta légzést, hogy ha nem ebben gyakorolsz, akkor nem fogod érteni miért nem vagy képes hasonló erőkifejtésre adott időn belül…

2 Comments

  1. Ez gondolom mára elég is volt :-)

  2. Misi,

    Nem…:) Van ma még edzésem.

Hozzászólás

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

*


three + 2 =

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>