RW – reggelire

RW – reggelire

Korán reggel szembesültem vele, hogy esett a hó, igy meg is volt a bemelegités, mert gyorsan helyett kellett csinálni az Ropeworkout edzésnek. Ennek nem kell több, mint 1o-12 négyzetméter, igy egy gyors söprés után bele is kezdtem. Illetve előbb kihurcoltam egy 48 kilóst, hogy legyen amig megfogja a kötelet.

A terv ez volt:
3×5 perc – 1 perc pihenővel
Az öt percen belül 2o aktiv mp – 1o passziv mp megoszlás
Minden aktiv szakaszban 35 fölötti csapásszám
Alkalmazott technikák: alternativ hullám, dupla hullám, külső és belső kör

Sikerült, de a végén majdnem eldobtam a kötelet. Minusz 4 fokban azért fura ilyen durván megizzadni…:)

Komolyan mondom, ha testépitő lennék, szálkásitáskor ezt használnám.

ropefinal

3 Comments

  1. Péter,

    milyen hosszú kötelet javasolsz elsőre és mi az alapvető különbség a 2 féle méretnél a súlyon és a hosszon kívűl, illetve a Rolling Thunderhez hogyan rögzíted a golyót pl egykezes swingnél?

  2. Balazs,

    Ha kint hasznalod, akkor 1o meteres, kender.

    Ha bent, akkor 1o meteres, poly. Bentre CSAK poly, ez fontos.

  3. Tiszteletem!

    Annyi áradozást hallok már a ropeworkról hogy,lassan kiszeretném próbálni
    hol van erre mód Péter?

    tisztelettel
    Endres gyuri

Hozzászólás

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

*


+ 3 = five

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>